Någon som vet hur det går till med 2 cd versioner av ett spel som man víll
Lägga in på hårddisken på X-boxen?
Hur ska man strukturera mapparna så att det funkar?
Någon som vet hur det går till med 2 cd versioner av ett spel som man víll
Lägga in på hårddisken på X-boxen?
Hur ska man strukturera mapparna så att det funkar?
DooMarN
Så här ser det ut hos mig...
Section "Car"
{
AutoAddItem "f:\car\"
Item "Wreckless 1","f:\car\wreckless\cd1\default.xbe"
Item "Wreckless 2","f:\car\wreckless\cd2\default.xbe"
}
Jag kopierade in båda diskarna i samma mapp, finns ju ingen anledning att ha det uppdelat på två när allt får plats på hårddisken!
Något spel var jag tvungen att gå igenom, eftersom cd:skivorna hade någon form av "placeholders" för vissa filer, dvs endast ena skivans kopia var den rätta - vilket syntes på filstorleken.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men Hansi om det är som i freddys fall med en default.xbe på varje skiva.
Är inte dom olika eller räcker det med en av dom ??
DooMarN
Dom borde vara lika.
Du kan ju alltid jämföra dom i DOS:
FC /B katalog1\default.xbe katalog2\default.xbe
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är riktigt, i fallet med wreckless så har man lagt A-missions på ena skivan och B-missions på andra.
Bara att kopiera ihop (tror jag), men detta funkar också....
Bookmarks