Det går alltså inte att lira live på flashade boxar?? MS kommer alltså att "Banna" alla som försöker med live som har moddade boxar???. Det borde ju gå att förbigå allt sådant??
Det går alltså inte att lira live på flashade boxar?? MS kommer alltså att "Banna" alla som försöker med live som har moddade boxar???. Det borde ju gå att förbigå allt sådant??
JAAAAAAAAAAAA
Det ska gå OM du har en X-ecuter 2 PRO då kan du stänga av chipet med ngn knapp & lira LIVE ändå säger dom som vet, det återstår att se.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Vi får lusläsa annonsmaterial, licensvillkor osv. Blir man spärrad utan att det står klart och tydligt på paketet att man inte får använda en modifierad xbox så kommer anmälningarna rasa in till konsumentverket.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks