tja jag laddade ner filen men fick inte igång den de en rar fil men det gick inte å packa upp den???? vilket progrm använde du för att få den å funka... snälla hjälp filen är från Technodevices: DVD Region X Dongle Free Version2!!! tack
tja jag laddade ner filen men fick inte igång den de en rar fil men det gick inte å packa upp den???? vilket progrm använde du för att få den å funka... snälla hjälp filen är från Technodevices: DVD Region X Dongle Free Version2!!! tack
picasso
Försökt att packa upp, den med winrar?
Om det inte fungerar så kan, filen vara korrupt.
Då måste du ladda ner den igen.
du måste ha den senaste version av winrar...
den finns att ladda ner på <a href="http://www.winrar.com" target="_blank">www.winrar.com</a>
tack för hjälpen... men nu är det andra grejer som krånglar j brännde filen me hjälp av cdrwin när den e klar så finns det inget på skivan jag fattar inte kan du säga till mig vilket program jag ska använda för å bränna filen på cdrw tack
picasso
Om du har en "crackad" verra av cdrwin så kan det spöka ganska bra .. det kan t.ex göra så som du säger, att det inte blir nåt på skivan, men det kan oxå säga att bränningen lyckades men i själv verket bara förstört skivan. Testa med ett annat program. I vilket format e filen du ska bränna, bin, ccd, iso, ngr??
använd nero. om du vill lägga in den på hårdisken så packar du upp iso filen med xiso sedan lägger bara in den i ett bibliotek......
Bookmarks