Jag undrar är denna hårddisken nåt att satsa på till mitt xbox? SAMSUNG_SPIN V60 80GB 5400RPM UDMA100.
Priset 1347:-
Jag undrar är denna hårddisken nåt att satsa på till mitt xbox? SAMSUNG_SPIN V60 80GB 5400RPM UDMA100.
Priset 1347:-
Jag tror vi har installerat 2-3st Samsung-diskar. Det enda negativa var väl att dom verkar ha ansträngt sig för att göra det svårt att förstå hur man konfigurerar master/slave :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag har den fast 7200rpm:aren .. måste säga att d är fan ta mig den tystaste hd:n jag någånsin vart med om, men som hansi säger så är det lite skumt med slave/master. Varken klisterlappen på hd:n eller den medföljande lilla lappen (som inte stämmde överens med den på hd:n) stämmde överens med hur d skulle vara. Men det e bara o testa sig fram, finns inte omöjligt många alternativ![]()
Jag köpte min samsung på Netonnet.se (billigare)
Jag är jättenöjd med den
Bookmarks