Innan man viste att eject-trick var möjligt var det vissa som diskuterade att man kanske kunde lägga in ett divx- eller mpeg på samma skiva som filmen i fråga.
Är det någon som vet om man kan göra det idag?
I så fall hur?
Innan man viste att eject-trick var möjligt var det vissa som diskuterade att man kanske kunde lägga in ett divx- eller mpeg på samma skiva som filmen i fråga.
Är det någon som vet om man kan göra det idag?
I så fall hur?
eh va divx är väl filmen?
Ja du kan ha film på skiva om du har eject trick.
Men är det på cd-rw så hackar filmerna, så in i helvette. D
Jag har inte testat med DVD-RW än.
Det bästa är att köra en server på PC'n och dela ut filmerna.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av norp:
<strong>eh va divx är väl filmen?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jajamensan mitt fel. Jag menade divx-spelare etc...
Måste man ha en "snabb" (hur snabb?) dator för att kunna köra en server på PC'n och dela ut filmerna?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Xerxes:
<strong>Måste man ha en "snabb" (hur snabb?) dator för att kunna köra en server på PC'n och dela ut filmerna?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nää
Du kan ladda ner det <a href="http://www.xboxmediaplayer.de/newweb/download_files.htm" target="_blank">här</a>
Jag har en gammal 233Mhz, som förutom stream kör FTP & DirectConnect.
Och den tuffar på, kan det bli långsammare ?
ett litet tips om man inte har så stor hd är att bränna ner divxen på en vanlig skiva sen stoppa den i pc´ns cd-rom och sen streama divx filmen direkt därifrån
funkade klockrent för mig
//[Second]
Bookmarks