Hej!
Kommer att få hem openxbox från *********** om några dagar..
Vilken bios ska jag flasha mitt bios tycker ni?
Hej!
Kommer att få hem openxbox från *********** om några dagar..
Vilken bios ska jag flasha mitt bios tycker ni?
Evox 2.3
Finns evox 2.3???? och i sådanafall var?
Nu finns X-ecuter BIOS tillgänglig. Vi kommer börja flasha med den så fort vi verifierat att den är OK.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vad är skillnaden mellan xcuter och evo 2.3?
Enligt mina tester så är X-Ecuter makrovisionfri. Annars är det nog ingen skillnad, eventuellt ifall X-Ecuter inte kan starta "debug-signad" kod, vilket den bios vi flashar med just nu klarar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är det någon som har testat Pandora biosen ?
Ps.
Hansi, kan du inte fixa script felet som blir på sidan när man gör inlägg
----------
var thisTitle = prompt("Ange titeln på den websida du vill länka till. Om du länkar till <a href="http://www.PSXCARE.com" target="_blank">www.PSXCARE.com</a> kanske du t.ex. skriva "PSXCARE hemsida"", "web page");
----------
Det blir helt galet med citat tecknen runt 'PSXCARE hemsida'.
Ds.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Hansi, kan du inte fixa script felet som blir på sidan när man gör inlägg
----------
var thisTitle = prompt("Ange titeln på den websida du vill länka till. Om du länkar till <a href="http://www.PSXCARE.com" target="_blank">www.PSXCARE.com</a> kanske du t.ex. skriva "PSXCARE hemsida"", "web page");
----------
Det blir helt galet med citat tecknen runt 'PSXCARE hemsida'.
Ds.[/QB]</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tack för den, fixat!
no problems.
det var lite jobbigt att skriva alla inlägg i notepad och sen klistra in dem för att man har script debuger installerad...
Bookmarks