När tror ni att ni har den i lager?
Och vad kommer priset att ligga på?
Och vad kommer priset att ligga på?
Om c:a 1 vecka, c:a 500:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
va spelar det för roll om man har no solder eller neo 2.2 för du måste i vilket fall öppna maskinen
------------------
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
aNyThInG iS pOsSiBlE
Vad är det för någan sak du pratar om. Vad är det bra till.<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by undisputed:
Och vad kommer priset att ligga på?</font>
L33tCrEw:
1. Neo2.2 klarar inte DVD-R med V5 (har jag fått för mig)
2. Man slipper löda (det tar kanske 5 min att plugga in), STOR fördel enligt mig
3. Billigare?
[This message has been edited by undisputed (edited 03 February 2002).]
finns ju neo 2.5 dvdr
------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
aNyThInG iS pOsSiBlE
ja, och du sade NEO 2.2
och visst, med neo2.5 kan du också köra DVD-R, men du måste fortfarande LÖDA in NEO 2.5
Sluta lägga in menlösa inlägg..
Tack.
[This message has been edited by undisputed (edited 03 February 2002).]
är det bekräftat att det här funkar på pal konsoler då? För på dom sidor jag varit på är det bara bekräftat att det funkar på jap konsoler men att det "bör/ska" funka på alla v5 ps2 maskiner. Någon som kan bekräfta att det funkar på pal konsolerna??
Bios M7
160gig Seagate
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Såg att en av era konkurrenter nu säljer detta chip. Det skulle vara kul att få en jämförelse med messiah/origa/neo4/neo2.5
Vad gäller funktioner (som EA-funktion, swap/noswap, greenscreenfix, macrovision off, rgb-fix)
Nån som har lust att göra en sån?
Bookmarks