Men den kom inte upp där..använde flashxp...kollade runt och hittade den inte nån stans på xboxens hårddisk...
går det att hittade den?? eller den kanske inte fördes över??
Hjälp
Men den kom inte upp där..använde flashxp...kollade runt och hittade den inte nån stans på xboxens hårddisk...
går det att hittade den?? eller den kanske inte fördes över??
Hjälp
Du kan bara lägga musik/filmer/spel på d: och e: inte resten av dom enheterna som finns där..dom är till för sparningar och dylikt
Jag har bytt HD...så jag lääger det på F..sspel funkar när jag lägger dem där..
Tack iaf
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av spripe:
<strong>Du kan bara lägga musik/filmer/spel på d: och e: inte resten av dom enheterna som finns där..dom är till för sparningar och dylikt</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Man kan visst lägga in saker på f:, det är för övrigt den partionen som man ska lägga alla program och spel på.
d: är därimot dvd spelaren och där kan man inte lägga något från xboxen. De partionerna som man kan använda är alltså c:, e: och f: . C: ska man
bara köra dashboardar ifrån eller liknande.
D-mark: Är du säker på att den blev kopierad? Xboxens filstruktur tillåter inte förstora filnman eller vissa konstiga symboler. Annars har du troligen bara lagt den i fel katalog, men en mp3 mer eller mindre på hdn gör ju inget, så lägg in den igen.
spripe: Hade du oturen och fick en 8GB hd? Annars skapa en partion till (f, det går fint att göra med superdisken. Har du en 10GB hd så får du ju 2GB extra.
<small>[ 31 March 2003, 10:08: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
Bookmarks