Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: ¿Dashboard¿

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2002
    Inlägg
    49
    Respekt
    22

    Post ¿Dashboard¿

    Om man flasher inn EvoX, må man i tillegg modifiere dashbordet? Eller er dette bare om man skal starte program fra harddisken?

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2002
    Från
    där ------>
    Inlägg
    156
    Respekt
    22

    Post

    Du kan lägga in d på hd:n men du kan oxå köra det från skiva, varför man nu vill göra d

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2002
    Inlägg
    49
    Respekt
    22

    Post

    Frågan var om man måste modifiera dashboarden. T.ex om jag har alla spel på CD så behöver man vel inte modifiera den? Detta är vel bare om man vil starta olika program från HDD'en?

    Bra svensk, hva?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Exakt, skall du starta alla spel från dvd-r e.dyl så kan du använda vanliga ms dashboarden.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2002
    Inlägg
    37
    Respekt
    22

    Post

    hur lägger man in hela skivan på hårddisken och slippa att använda cdrwskivan?
    Nu när jag startar skivan så¨har jag bara ett fåtal kommando, men med skivan i så kan jag göra mycket mer.

    FYI Jag har kört in superdisc2 och har matrix med 2.5an

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2002
    Från
    där ------>
    Inlägg
    156
    Respekt
    22

    Post

    rota lite i evox.ini så förstår du nog snart

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •