Men snälla, har väntat på svar länge nu hur man kanr radera spel......
Jag har lagt in ett spel, allt funkar sen när jag tar bort det får jag inte tebax allt minne igen !!!!!!!!!!!!!!!!
E DET NÅGRA FLER FILER???
Men snälla, har väntat på svar länge nu hur man kanr radera spel......
Jag har lagt in ett spel, allt funkar sen när jag tar bort det får jag inte tebax allt minne igen !!!!!!!!!!!!!!!!
E DET NÅGRA FLER FILER???
Vad mer finns där ute?
Hur mycket minne rör det sig om, inte så att dina save filer ligger och stör i din räkning?? - Zel
Xbox 1.0 Matrix X-ecuter2 bios Xbmplayer 2.1 xsnes xdgen 100 roms
120 Gb Barracuda V
Ne inte saves, isånna fall hadde de inte rört sig om uppåt 1gb nu!
O jag har inte lagt in nå musik, filmer osv, bara spel......
Jag har använt mig av Xiso o extraherat allting, sen har jag lagt in spelen i E: Games folder ,
Sen när jag tagit bort spelet har jag förlorat minne :S
Vad mer finns där ute?
Hur deletade du spelen?? Via boXplorer eller ftp klient?? Det verkar väldigt konstigt att nästan 1GB minne bara tagits upp av ingenting. -Zel
120 Gb Barracuda V
Du har inte lagt in något spel på fel katalog? Hur många MB har du använt när du har rensat e: från spel? Runt 100MB är normalt, har du mycket mer isåfall vilken katalog är det som tar upp mer plats?
Hittar du ingen naturlig förklaring så får du formatera om e:, det går fint att göra med superdisken eller bara använda raw command i en ftp klient. Tänk då på att göra bakup på allt du vill ha kvar, ex savegames.
Jag använde FTP Klient för att ta bort spelen.
Men E: e min "main" katalog, det e den som jag har mest minne i om man säger så
E de så att de har funnits xbox med mindre än 8gb hårdiskar, eller har alla samma?
Vad mer finns där ute?
Det finns boxar med större än 8GB men inte mindre.
Om du har en 8gb så ligger på ett ungefär de utdelade på 5 partitioner
c: -> 600 mb
e: -> 5.5 gb
y -> z -> x -> på ca 700 mb vardera.
Det blir ungefär 8gb ta och ge några mb här och där. Men e: har inte mer än 5-6 gb hur du än vrider och vänder på det. Hoppas det hjälper
-Zel
120 Gb Barracuda V
Bookmarks