Har lagt in det på HD'n men själva spelet kommer aldrig igång. Bottar upp till menyn men s fort jag väljer new game så verkar det låsa sig, TV'n blir helt svart och jag måste boota om boxen på knappen. Nån som har liknande problem?
Har lagt in det på HD'n men själva spelet kommer aldrig igång. Bottar upp till menyn men s fort jag väljer new game så verkar det låsa sig, TV'n blir helt svart och jag måste boota om boxen på knappen. Nån som har liknande problem?
Japp jag hade samma problem. Laddade ner det igen, packade upp, extractade och tankade över så funkade det. Lite drygt bara eftersom det är över 6gb..
hur gör man när det är dags att byta skiva i det där spelet??? om man har spelet på ligger på hårddisken??
//henke
Attans. Får ju inga crcerrors på filerna
Juni0r. När du la in skivorna, la du dom i samma mapp då och skrev över dom filer som var samma? Alltså enligt instruktionerna i -nfo'n
Henric, kolla nfo,n Det ska funka att lägga alla filer i samma mapp så man inte behöver tänka på skivbyte
Jag kommer inte ens in i spelet. Kan någon hjälpa mig har tankat om spelet 3 ggr.
<small>[ 02 December 2002, 16:09: Meddelandet redigerat av: Skevast ]</small>
Om du inte leker med livet leker livet med dig
har precis samma problem det bara låser sig ingen som vet varför???
Har löst det nu hittade en release med en annan px-mgs1.sfv, just det det var skiva 1 verkar det som. Den jag använde först var ca 1,75 kb den jag hittade nu är 3,75. Konstigt det verkar som folk gör sina egna sfv filer beroende på filer dom har. En annan sak var att jag använde en äldre Xiso nämligen 0.7.3 bara för att testa, så det kan ju vara någon av dom sakerna. Har du en 3.75 kb sfv och det fungerar fortvarande inte testa en äldre Xiso. Föresten storleken för sfv filen till skiva 2 är 888 b inte 937 som jag oxå hittade ifall det är fel på den med.
kan du inte lägga upp dom här svf filerna nån stans då?
Ju jag har laggt upp dom på Doomarns Ftp även den Xiso jag använde finns med. Finns i uppload.
stämmer det att standard hårdisken inte räcker till för Metal Gear Solid 2 Substance (c) Konami *NTSC FULLDVD* - PROJECTX? även om man har låst upp F:? man måst alltså skaffa en ny hårdisk först?
jAPP DU FÅR TYVÄRR BYTA UT DIN HÅRDDISK. MAN MÅSTE KOPIERA IN BÅDA SKIVORNA IN I SAMMA MAPP....
Bookmarks