tänkte köra en ny start från början men vill bara formatera C: och inte F:.. går inte det med superdiscen eller?
tänkte köra en ny start från början men vill bara formatera C: och inte F:.. går inte det med superdiscen eller?
Du kan ju alltid ftpa in på boxen och radera allt som ligger under C:, blir ju i princip samma sak
nee för nätverksinställningarna ligger ju på c: så det funkar inte.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av j0akim:
<strong>nee för nätverksinställningarna ligger ju på c: så det funkar inte.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Varför skulle inte det fungera?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
om man formaterar bort ip konfigureringen så krashar väl allt? det är väl som att avinstallera ett program på pcn samtidigt som man använder det, det går ju inte? eller rätta mig om jag har fel. jag har gärna det i den här frågan hansi
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
<strong>om man formaterar bort ip konfigureringen så krashar väl allt? det är väl som att avinstallera ett program på pcn samtidigt som man använder det, det går ju inte? eller rätta mig om jag har fel. jag har gärna det i den här frågan hansi </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Xboxen har allt i minnet, så du kan tömma hela c: och lägga tillbaka det du vill där igen med boxen igång...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jaha va bra . så om jag nu formaterar c: med fxp och sen startar om den med superdiscen så blir det en ny installation?
<strong>jaha va bra . så om jag nu formaterar c: med fxp och sen startar om den med superdiscen så blir det en ny installation?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja, men det är bäst om du har en backup kvar från din c:\ som den var innan du började grejja med den. Det är inte säkert att superdiscens msdashboard install är anpassad för just din xbox, den är inte testad för att fungera på ALLA xbox.
testar ikväll och ser vad som händer! tack för infon!
Packa upp ISON till en Temp map på din PC, ändra i ini filen, packa ner till ISO igen, så får du en SD med det menyvalet.
Kan man inte lägga till i ini filen där det står:
[Action_18]
Info "Format C partition WARNING!"
warning "This will FORMAT THE C PARTITION!"
Progress "Partitioning/Formatting..."
Format C:
[Action_19]
<small>[ 15 May 2003, 09:30: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jo, det kan man.
Men det ännu enklare att bara ftp:a in och...
Skicka RAW/Custom command FORMATPATH \Device\Harddisk0\Partition1
Nu får man en "key" på 8 tecken.
Skicka RAW/Custom command FORMATDRIVE XXXXXXXX
(där XXXXXXXX är den "key" man fick efter förra kommandot)
Bookmarks