Kan man lägga in senaste superdisc på xboxens hårddisk och sen uppdatera evoxbioset därifrån?
Hur gör man iså fall? Jag kan xtrakta upp iso och dra över filer/mappar på nätverket.
Lägger jag den bara i apps då upp-packad?
Tack på förhand!
Kan man lägga in senaste superdisc på xboxens hårddisk och sen uppdatera evoxbioset därifrån?
Hur gör man iså fall? Jag kan xtrakta upp iso och dra över filer/mappar på nätverket.
Lägger jag den bara i apps då upp-packad?
Tack på förhand!
Varför lägga hela SD 3.5 på XB HD?
Du kan flasha bios med SD som du bränner på en skiva el med hjälp av dashboarden efter att du lagt in den.
<small>[ 12 May 2003, 08:36: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Trasig brännare! =)
Be en kompis bränna den till dig el ge mig din adress per email ska jag skicka en kopia till dig genast (har du en Samsung DVD kan jag skicka den på en Memorex CD-R bottar direkt hos mig). Har du inte den senaste dashboarden därifrån kan du flasha om åxå ju tnka bra ner bíosen, eller tanka bara ner nyaste dashboarden sätt in den?
<small>[ 12 May 2003, 09:15: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks