Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Problem att spela upp dvd backuper

  1. #1
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    21

    Post Problem att spela upp dvd backuper

    Jag har lite problem med att spela upp uppbackade dvd filmer på min xbox. Spel backuper fungerar utmärk så jag tror inte att det har något med skivorna att göra (bulk dvd). Filmerna går också bra att köra på min PS2:a och monyka dvd spelare. På en del filmer kommer jag så långt att dvdx-2 drar igång, men sedan vägrar programet att spela filmen. Jag använder dvd decrypter och dvd2one och sedan nero för att bränna filmen. Är det så att jag måste göra en xbox iso fil av filmen först?

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    Cool

    Citat Original inlägg av samplehead
    Jag har lite problem med att spela upp uppbackade dvd filmer på min xbox. Spel backuper fungerar utmärk så jag tror inte att det har något med skivorna att göra (bulk dvd). Filmerna går också bra att köra på min PS2:a och monyka dvd spelare. På en del filmer kommer jag så långt att dvdx-2 drar igång, men sedan vägrar programet att spela filmen. Jag använder dvd decrypter och dvd2one och sedan nero för att bränna filmen. Är det så att jag måste göra en xbox iso fil av filmen först?
    Jaget tycker du ska byta till datawrite dvd och använda dej av sonys egna brännar. Program det funkar utmärkt =)

    Och du behöver bara en nyare media spelar för xbox sen kan du kan du slänga i minst sex/7 filmer på dvd. Ifall du inte har ett stream program för då kan du köra filmerna från datan

Liknande diskussioner

  1. Problem med att spela upp DVD filmer
    By magnus in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-07, 20:49
  2. problem med att spela upp olika dvd filmer
    By Bagger in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-07-30, 16:19
  3. Installationsanvisning Multi-X 4-in-one version 10.0
    By Hansi in forum Installationsanvisningar
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-05-30, 14:51
  4. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  5. Problem att läsa DVD skivor.
    By Nesqi in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2001-05-03, 15:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •