när man vill extracta en iso fil så att man kan lägga in spelet via ftp till boxen har packat upp filen fick en iso fil och sedan extractat den med xiso men då fick jag ju tillbaks 48 megs filer är det dom man ska överföra eller
när man vill extracta en iso fil så att man kan lägga in spelet via ftp till boxen har packat upp filen fick en iso fil och sedan extractat den med xiso men då fick jag ju tillbaks 48 megs filer är det dom man ska överföra eller
Testa att ta hem filerna från någon annanstans. Har inte varit med om något sådaqnt, det måste helt enkelt vara något fel på filerna.
Om du inte leker med livet leker livet med dig
det är inget fel på filerna jag har packat upp dom med winrar förut och bränt ison men nu när jag packar upp ison med winrar får jag ingen iso fil utan en winrar fil på storleken på ison helt skumt
Ok, testa att packa upp med något annat exempel windows commander/Total Commander, Fungerar inte det så har du något skumt fel på ditt system. Testa att installera om windows, Om du är säker att det fungerade förut så måste det vara något allvarligt men sällsynt problem. Bara hoppas det är packnings programmet det är fel på. Lycka till
Om du inte leker med livet leker livet med dig
är du säker på att d e en rarfil o inte bara ikonen som ballat ur? En polare har samma problem :\
Bookmarks