Halloj
Se rubrik, varför?
Ni skrev ju i guiden att man skulle skriva detta!
Jag fattar ingenting...
Halloj
Se rubrik, varför?
Ni skrev ju i guiden att man skulle skriva detta!
Jag fattar ingenting...
!list kan man skriva i #xbins
I #PSXCARE har vi tröttnat på alla idioter som kommer och skriver !list, för att sedan följa upp med 10 varianter på det när det inte händer något.
Bannen är bara på några minuter, välkommen tillbaka.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
OK,tack för svaret.
Men jag uppskattar inte att bli kallad idiot... Jag vet inte vad det innebär när man skriver !list, men nån idiot är jag inte.
Jag försöker få tag på Superdisk 3 på irc. Men nån #xbins finns inte på EFnet, bara #xxxbins men där har jag inte hittat filen.
Får väl prova på #PSXCARE igen då, men vad skall jag skriva för att komma åt filer om jag inte får skriva !list?
Det var inte dig jag kallade idiot, sorry.
Men på irc finns det massa med sådana som jag lite slarvigt kan kalla idioter som kör diverse automatiskt skript som far runt i kanaler och testar olika "triggers" för att kolla om det finns servrar att ladda filer ifrån.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Irc är ett riktigt dåligt program, det som förvånar mig är att det är så många som är idioter och använder det.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Kojak:
<strong>Irc är ett riktigt dåligt program, det som förvånar mig är att det är så många som är idioter och använder det.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jaha, och hur motiverar du att det är ett dåligt program?
Finns det något bättre chatsystem du föredrar, och vad är det som är så mycket bättre där?
Kojak: Irc är ett av dom mest använda chattprogrammen över hela världen, och i stort sett all information om det mesta finns att få tag i där, jag känner då inte till något smidigare sätt att få tag i diverse information.
D@nsken
När jag försöker skriva !list i #xbins så får jag detta som svar:
#xbins Cannot send to channel
Vad är fel?
/P
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Hansi:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
<strong>Irc är ett riktigt dåligt program, det som förvånar mig är att det är så många som är idioter och använder det.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jaha, och hur motiverar du att det är ett dåligt program?
</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"></font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">När jag försöker skriva !list i #xbins så får jag detta som svar:
Vad är fel?
</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">
Beror på att ni inte vet hur det ska användas, om ni läser informationen som kommer upp när ni loggar in på en kanal då ska ni se att det löser sig. "/msg xbins !list for servs" står det ju klart och tydligt på #xbins
D@nsken
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Hansi:
</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"></font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">När jag försöker skriva !list i #xbins så får jag detta som svar:
Vad är fel?
</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"></strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">För att det har +m i kanalen, inte svårt att läsa Readme filen till irc...eller svårt att läsa onjoin msg till kanalen.
Bookmarks