Finns det nåt program som kan kopiera filer från DVD:n till disk? Alltså nåt bättre än XBCOPY som dessutom inte fungerar om man t.ex. har ett antal filmer på dvd:n bara.
Boxplorer kommer man ju inte åt dvd:n ifrån.
Finns det nåt program som kan kopiera filer från DVD:n till disk? Alltså nåt bättre än XBCOPY som dessutom inte fungerar om man t.ex. har ett antal filmer på dvd:n bara.
Boxplorer kommer man ju inte åt dvd:n ifrån.
/Blizzet
Man kommer visst åt dvd:n med boxplorer.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hmm, jo man kan ju välja den men inget visas då innehållsmässigt. Däremot ser jag ju innehållet utan problem i mediaspelaren t.ex.
MEn jag kanske missat nåt eller har nån gammal version av boxplorer?
/Blizzet
Prova att sätta i skivan när du fortfarande är i dashboarden, och starta inte boxplorer innan ejectlampan slutat blinka.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks