-
Hubbar i Dc?
Vilka hubbar använder folk i DC?
Tänkte att vi som använder detta forum kanske kunde enas om några så att det är lättare att hitta filer till xboxen.
-
Bra idé, jag funderar även på att sätt upp en egen hubb men inte förrän i februari när jag flyttat till en lägenhet med "serverrum" (klädkammare)
-
Varför inte bara söka i Xbox hubbarna?
Brukar hitta mycket av vad jag söker där.
-
Det låter ju förträffligt! Har mest hittat jänkare när jag varit runt på hubbar, och 10 kb/s håller ju inte när man ska ta hem en iso på 3 gig.
Det här får inte rinna ut i sanden...
-
Jag har inte sett några direkt jättestorlekar på ISO-filerna. De flesta är ju ganska acceptabla. MotoGP är tex bara 650mb och shrek är bara hälften av det.
Men det kanske beror helt på spelets grafiska element, såsom filmer och stora miljöer.
Instämmer verkligen att en bra DC hubb för XBOX hade inte varit fel. Har hittat några men det är inga bra hastigheter direkt.
Kan man söka på alla hubbar samtidigt utan att gå in på en specifik?
-
Rinna ut i sanden hoppas jag inte att det gör..
Dock så skall vi inte diskutera vad för filer vi laddar ner pga lagen..
Jag bor själv i malmö och brukar ha hyfsad hastighet till
Sweden][Göteborg][Friends
-=Swedish Warehouse=-
Sweden][Skåne L-A] ABC
Där brukar jag vara.. heter [Adsl]GumShoe
Några andra förslag?
-
gabbel.no-ip.org:411 brukar jag va på funkar bra, inte så mycket folk där men men tog hem colin macrae 3.2 gig iso det var ett stort spel
-
ANcient och BBB Sweden nätverken är bra... jag är dessutom SU på Tropical 1... så det är väl bara att hänga där
-
ett par xbox hubbar jag bruka vara på
console.idlegames.net
consolegaming.dyndns.org
consolegaming.dns2go.com
gamestobe.dns2go.com
enterprise1.dynu.com
xbox.darkdata.net
x-box.servebeer.com
its-all-here.myip.org
dcplayaz.clanpimp.ca
***.134.154.22
beinme.dns2go.com
leechers.myip.org
dreamworld2.no-ip.org
68.67.18.75
powerbbs.no-ip.org
ps2-utopia.dns2go.com
62.31.87.65
68.67.18.75
24.153.10.244
62.5.36.22
xboxisos-public.no-ip.org
-
Ja, för oss med 10 mbit/s är det la mer eller mindre bara BBB Sweden network som gäller?
Själv kommer jag dock bara in på 5:an pga min lilla HD. Men verkar finnas rätt mycket om man gör Multihub search allafall (?)
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Brittish:
<strong>ANcient och BBB Sweden nätverken är bra... jag är dessutom SU på Tropical 1... så det är väl bara att hänga där
</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Skulle du kunna skicka de fullständiga adresserna till min email så vore jag MYCKET tacksam! Har haft svårt att hitta bra och snabba Xbox-ställen.
meneldil@telia.com
Behörigheter
- Du får inte starta nya diskussioner