Finns det något sätt att starta om boxen när man är i ett spel tex?
Irriterande om man lagt in lite spel å sitter och går igenom dom, och man måste klliva upp varje gång för å trycka av/på.
Kör den senaste X-ecuter 2 bioset så kan du använda IGR. Funkar skit bra nu, dom har fixat frysningen med silent hill 2 och så.
Om du inte leker med livet leker livet med dig
men jag fattar inte =)
är inte x-ecuter 2 ett chip som man monterar i boxen (asså ett chip man kan vidröra)? men ibland verkar det vara ett bios man kan tanka hem och installera via PC:n....hur ligger det till?
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
[YAbbA]:
IGR = In Game Reset, så du kan reboota utan att behöva gå fram till boxen
<a href="http://www.xbox-scene.com/articles/tsop.php" target="_blank">http://www.xbox-scene.com/articles/tsop.php</a>
du kan bortse från chip delen eftersom du redan har en moddad box
pemani:
både och =)
Ta reda på hur din box är moddad. Sitter det ett "homebrew" chip i den så går det att programmera om. Är den "biosflashad" så är det bara att flasha om.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Då är det bara att flasha om
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja du kan byta tillbaka evoX bioset om du vill sen, men varför Xecuter 2 bioset är ju bäst. Senaste Xecuter 2 bioset testar att starta först från evoxdash.xbe sen xboxdash xbe sist neXgen.xbe, jag rekomenderar att när du är klar att du döper om först xboxdash.xbe till evoxdash.xbe och sen msboxdash.xbe till xboxdash.xbe ifall du skulle råka uppdatera xboxdash med något spel blir det inget strul om du gör det. För att göra det enkelt maila mig så skickar jag senaste Xecuter 2 bioset till dig med en beskrivning hur du ska göra, min adress finns på forumet. Ha det....................................
<small>[ 08 December 2002, 05:00: Meddelandet redigerat av: Skevast ]</small>
Vill inte vara "bessemisser", men så här söker xecuter2 efter dashbords: "auto search for evoxdash.xbe THEN nexgen.xbe and THEN it will load xboxdash.xbe if neither of the previous two are found (in that order)".
/kLaN
Vill inte vara "bessemisser", men så här söker xecuter2 efter dashbords: "auto search for evoxdash.xbe THEN nexgen.xbe and THEN it will load xboxdash.xbe if neither of the previous two are found (in that order)".
/kLaN
/kLaN
*SKÄMS*
det var inte meningen med tre likadana inlägg, sorry!
/kLaN
Du får köra 1Mb Xecuter 2 eller sätta ihop den du har i dos så den blir en mb 4 ggr alltså. Annars mailar jag en 1Mb version till dig imorgon.
P.S Det kan stämma det där med ordningen var ganska trött när jag skrev det om du kollar på tidslaget för inlägget, det var inte meningen att förvilla någon. Ha det...................................
<small>[ 09 December 2002, 02:14: Meddelandet redigerat av: Skevast ]</small>
copy /b %1 + %1 + %1 +%1 1Mb.bin körde jag, men din verkar rätt det är ju typ vad man vill att filen ska heta. Kul att det ordnat sig kunde inte hitta ditt mail heller och har strul med icq. Ha det
Bookmarks