Nu e jag förvirrad vilken av dom kablarna ger bäst bil egentligen?
Nu e jag förvirrad vilken av dom kablarna ger bäst bil egentligen?
Vill man runka får man använda fantasin
Teoretiskt sett skall RGB ge bättre bild.
Beroende på vem som tittar samt kvalitet på kablar, kontakter, videokälla, videodisplay (tv) osv så är det tveksamt om man ser någon skillnad, och i såfall vilken man upplever som den bästa.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
S-Video fungerar inte på en PAL gamecube.
Och RGB fungerar inte på en NTSC maskin.
super då blire väl å sniffa up en nintendo orginal rgb kabel....
Vi har Supernintendeo RGB-kablar (om vi har kvar, kan inte kolla nu då jag sitter hemma). Men vi har aldrig fått dom att fungera på någon kub, iofs har vi nog bara testat på importkuber...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nintendo har då en egen rgb kabel som finns att köpa på andra ställen vågar inte länka dit...
Bookmarks