Kan inte någon som har bra koll förklara lite om de olika chippen och deras respektive fördelar.
Varför köper t.ex folk NEO4 när messiah finns ?
Kan inte någon som har bra koll förklara lite om de olika chippen och deras respektive fördelar.
Varför köper t.ex folk NEO4 när messiah finns ?
I've come to kick ass and chew bubblegum, and im all outta gum.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Enda anledningen till att folk köper Neo4 idag är väl att dom finns tillgängliga och att dom gör din DVD, om man nu är nöjf med Ps2 som DVD spelare, regionsfri.
Messiha finns det ju knappast nån kvantitet av just nu...
Det är INGA problem att få tag på Messiah längre.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
när kommer priset att gå ner då?
I've come to kick ass and chew bubblegum, and im all outta gum.
Så då kan man komma in ibutiken imorgon och köpa en färdigmoddad Ps2 med Messiha (förutsatt att ni inte har nån kö kvar då såklart)?<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Det är INGA problem att få tag på Messiah längre. </font>
Ge oss ett par veckor, vi har c:a 100st PS2 att modifiera innan kön är helt väck...
Nu är det bara drygt 50 PS2 kvar att modifiera här, det har jobbats hela natten :-)
Många glada kunder har fått ett efterlängtat telefonsamtal...
Man känner sig lite som en jultomte, ju!
Bookmarks