Jag tycker att manualen är lite otydlig vad e e man tejpar för något när man installerar matrix och hur man gör. Kan någon snäll person förklara lite bättre?
Jag tycker att manualen är lite otydlig vad e e man tejpar för något när man installerar matrix och hur man gör. Kan någon snäll person förklara lite bättre?
Du får med en liten distans/låsbricka som ska vara mellan chip och moderkort, och förr så fick man med en liten tejpbit som underlättar att hålla brickan på plats, jag och flera med mig, fick ingen tejpbit, men det funkar med vilken kontorstejp som helst.
Lycka till!
/kLaN
Okej, hoppas mitt chip kommer snart så att man får testa de då. Tack så mycket för hjälpen klan
Funkar minst lika bra utan brickan....
So long, and thanks for all the fish!
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Obi-Twice:
<strong>Funkar minst lika bra utan brickan....</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om man inte sätter dit brickan som följer med kan bli kontakt mellan lödpunkterna på Matrix-chipet och lödpunkterna på moderkortet, med resultatet att xboxen och matrix-chipet går sönder.
Bookmarks