Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: hjälp!

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

Question hjälp!

Jag har matrix med X-ecuter 2 4974 (eller om det var 4973)..

1) Jag får fram x-ecuter under xbox loggan när jag startar.. så allt verkar funka förutom att den ibland inte vill starta, då blinkar ejectknappen grönt o rött (ibland bara grönt) o sen håller den på o startar om.. men om jag drar ut sladden o sen kopplar in den igen o startar om x-boxen ett par gånger så funkar den fin fint.

2) Sen har jag problem med att lägga in en dashboarden. jag har försökt med alla möjliga dashboards.. (på cd-rw skivor) men det står bara, nått i stil med: Can't recognize the disc.... Är det nått speciellt program man ska bränna i? Nån speciell speed när man bränner? lr nått annat som jag kan göra fel??
    Tacksam för svar!!!

Registrerade
    Nov 2002
    Respekt
    23

Lightbulb

Prova olika märken på cd-rwskivor, kör fullständig "erase" på dem (i så långsam hastighet det går), bränn även i så långsam hastighet det går. Jag använder Nero själv, när jag bränner. Fasen vad dumt att många har strul med Matrix-korten, mitt funkar utmärkt, och jag har just övertalat en kompis att köpa xbox, och oxå lovat att hjälpa honom att modda den, men jag börjar bli tveksam till Matrix. Men jag är kass på att löda, så vi får väl se...
    /kLaN

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

ok.. tack.. jo dom verkar strula en hel del.. skulle nog inte gå o köpa det om jag visste att det skulle bli så här. men men.. inte så mkt att göra, förutom att försöka fixa det.

Liknande diskussioner

1. Hjälp Hjälp Hjälp
    By Shankol in forum X-ecuter 2 PRO support
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 15:48
  2. Newbie hjälp!!
    By Calle_A in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-11-06, 18:46
  3. Hansi Någon Hjälp!!
    By Nikko in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 07:58
  4. Hjälp mig med mitt origa chip
    By Tuppen in forum Playstation produktsupport - Multi-X