är det nån som har en Ps2 med en 100hz tv!
unarar om det blir hel bild, för min kompis ps2 även orginal spel va inte hel, hade hade en annurlunda chipp en äldre som man behöver har boot, men grejen va att även gta3 orginal va ej helbild?
är det nån som har en Ps2 med en 100hz tv!
unarar om det blir hel bild, för min kompis ps2 även orginal spel va inte hel, hade hade en annurlunda chipp en äldre som man behöver har boot, men grejen va att även gta3 orginal va ej helbild?
Har 100hz TV och bilden är som den ska.
Förklara vad du menar med att det inte var "helbild"
Om bilden var ihoptryckt så beror det på att vissa 4:3 tv-apparater aktiverar ett widescreenläge som gör att det blir svarta fält över och under bilden. Bara att hitta rätt knapp på fjärrkontrollen så blir bilden korrekt igen...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det som jag menar är att det blir kanske mellan 1-3 cm svart på högerkanten av bilden, och har testat alla slags vinklar jag har på tv o det hjäpler inte,
men jag misstänker att det har nåt med polarens modchip?
han har en från kisel, som jag inte blev så impad på, därför vill jag ha messiah=)
Bookmarks