Hejsan!
Har någon lyckats få in ett Matrix själv då utan att lämna in ?. Är det svårt ? Hur gör man följer anvisningar med ? MVH Nick
Hejsan!
Har någon lyckats få in ett Matrix själv då utan att lämna in ?. Är det svårt ? Hur gör man följer anvisningar med ? MVH Nick
Ja en 10 st (6 st 1.0v & 4st 1.1v), men jag rekomenderar ett X-ecuter2 PRO chip eftersom du kan stänga av det chipets bios med en switch & köra på orginalbios när du ska spela LIVE, har du stor HD ska du ej glömma att låsa hd.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Okej.. Men det kan man ju göra med X lite alltså sätta en switch men man kan ju inte ha 4 biosar..
Låser man Hddn för att spela LIVE ?
Skitenkelt att montera in,
Ja du måste låsa hdn för att köra LIVE.
Du kan stänga av chippet även med ett Matrix Chip.
NEJ man LÅSER HD för att kunna köra på ORGINAL biosen, när du stängt av den externa biosen.
<small>[ 19 March 2003, 14:17: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Kommer det med några anvisningar ?.. Fall man gör fel vad skulle kuna hända ?.. Skruvar man bara fast chippet ?.. Alla punkter måste man ta lite sprit på eller ?
Bookmarks