har ni på psxcare fått in några nya chip än
har ni på psxcare fått in några nya chip än
Tragedy,Tragedy what is it?
I have the answer it is when your Xbox STOPS working
Nej.
Vi väntar på X-ecuter 2 lite som vi skickade pengar för 30/12 samt Matrix som vi skickade pengar för 20/12.
Den Matrix leverans vi fick förra veckan betalades 12/12, så är det lika lång leveranstid så bör dom ju komma den här veckan. Och idag skickade jag pengar för ännu en leverans, och tänker fortsätta göra det en gång i veckan så att vi förhoppningsvis slipper långa leveranstider framöver.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
när får ni in nåt nästa gång
Tragedy,Tragedy what is it?
I have the answer it is when your Xbox STOPS working
Jag vet inte mer än att jag har skickat iväg några hundra tusen spänn för chip de senaste 2 veckorna och hoppas att jag får några snart :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks