Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: om beställnigar

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Post om beställnigar

har ni på psxcare fått in några nya chip än
    Tragedy,Tragedy what is it?
    I have the answer it is when your Xbox STOPS working

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Nej.

Vi väntar på X-ecuter 2 lite som vi skickade pengar för 30/12 samt Matrix som vi skickade pengar för 20/12.

Den Matrix leverans vi fick förra veckan betalades 12/12, så är det lika lång leveranstid så bör dom ju komma den här veckan. Och idag skickade jag pengar för ännu en leverans, och tänker fortsätta göra det en gång i veckan så att vi förhoppningsvis slipper långa leveranstider framöver.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

när får ni in nåt nästa gång
    Tragedy,Tragedy what is it?
    I have the answer it is when your Xbox STOPS working

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Jag vet inte mer än att jag har skickat iväg några hundra tusen spänn för chip de senaste 2 veckorna och hoppas att jag får några snart :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner