Vad är det för fel om Xboxen piper två gånger, bootar tre gånger & ejectknappen blinkar rött & grönt???
Vad är det för fel om Xboxen piper två gånger, bootar tre gånger & ejectknappen blinkar rött & grönt???
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Cool Dude:
<strong>Vad är det för fel om Xboxen piper två gånger, bootar tre gånger & ejectknappen blinkar rött & grönt???</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Chipen sitter feil... lita inte på det grønne blinket på chipen.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Cool Dude:
<strong>Vad är det för fel om Xboxen piper två gånger, bootar tre gånger & ejectknappen blinkar rött & grönt???</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Chipen sitter feil... lita inte på det grønne blinket på chipen.
det spelar ingen roll om jag har i chipet!! låter likadant ändå...
Då har du skadat moderkortet i din xbox.
Eller så har du tur och har bara problem med ide-kabeln.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okey, tack för visat intresse!! det ska jag kolla upp!
Jag hade 3boots, men inge pip, o då vare chipet...
:|
Hoppas du får ordning på det, skriv gärna hur det gick så man kan ta del av det!
Bookmarks