Undrar bara om ni kommer få in
" Neo 4.1 , Neo 4,5 " ?
jag tänkte med tanke på att det
är sådan brist på Messiha chip .
mvh / DeltaZero
Undrar bara om ni kommer få in
" Neo 4.1 , Neo 4,5 " ?
jag tänkte med tanke på att det
är sådan brist på Messiha chip .
mvh / DeltaZero
Vi har "neo4.1" (4.1 är egentligen bara ett marknadsföringstrick...) på lager. Neo 4.5 kommer vi beställa när dom finns att få tag på. Sedan kommer det NEO4 versioner med "clip" för bioset, då är det bara 11 punkter kvar att löda.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad e detta "clip" saken<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Vi har "neo4.1" (4.1 är egentligen bara ett marknadsföringstrick...) på lager. Neo 4.5 kommer vi beställa när dom finns att få tag på. Sedan kommer det NEO4 versioner med "clip" för bioset, då är det bara 11 punkter kvar att löda.
</font>
Last edited by pLaYsTaTiOn gAmEr No.1; 2011-10-24 at 20:42.
Clip = kontakt man helt enkelt trycker fast över hela bioset istället för att löda dit anslutningarna.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks