Jag vet inte vilken bios jag ska om min xbox är tillverkad 2002.09.02 hjälp.![]()
Jag vet inte vilken bios jag ska om min xbox är tillverkad 2002.09.02 hjälp.![]()
Eeroz
- Avstängd - frågat efter roms till gameboy advance 2003-07-22
du skall ha en 256 x2 bios el D6 båda dom finns på dom senaste SD 3.5 skivorna el så kan man hämta hem dom på nätet.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Vart kan man ladda ner dom då?![]()
Eeroz
sök på googles "X2_4976.02 ALL XBOX blue 256k" eller "EvoX D.6 ALL XBOX 256K"
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag har lagt in en evo-x D.6 men det fingerar inte en då men jag vill helst ha evo-xd.6 men jag f¨år det inte att fungera så hjälp mig hur ska jag göra jag har winLPC programet.
Eeroz
Du ska holla programeraren eller vad den heter hårt mot serieporten så att den får kontakt tror inte att den fått tag på den riktigt prova med att hålla den intryckt när du flashar.
<small>[ 14 May 2003, 14:16: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
Ok då vet jag.![]()
Eeroz
Bookmarks