Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Matrix+Instalation av psxcare.com

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Post Matrix+Instalation av psxcare.com

Kan man skicka in sitt xbox till er på psxcare.com så att ni kan sätta fast det riktigt så att man inte behöver bry sig med att trycka på chipet varje gång det inte fungerar. Alltså det kommer att fungera varje gång jag sätter igång chipet om ni kan fixa det.............
    vad kostar det isåfall att skicka det ifrån helsingborg i skåne till er ??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Värdelöst att betala oss för att montera ett Matrix och sedan skicka med posten. Vi kan inte göra någonting magiskt när vi skruvar fast chipet som gör att det överlever resan tillbaka.

Vi erbjuder oss att ta tillbaka chipet och flasha om boxen istället ifall du ledsnat.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

vad skulle det isåfall kosta ?? fungerar chippet isåfall utan några problem ?? vad kostar det att skicka xboxet till er då ifrån helsingborg ??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi tar alltså tillbaka chipet och programmerar om bioset som redan sitter i din xbox.

Inget chip monteras.

Fungerar mycket bra och kan absolut inte ramla loss på vägen.

Se <a href="http://www.posten.se" target="_blank">http://www.posten.se</a> och <a href="http://www.psxcare.com/skicka.asp" target="_blank">http://www.psxcare.com/skicka.asp</a>

Skicka med en hundring för frakten så får du tillbaka boxen med hempaket utan ytterligare kostnader.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

kommer xboxet att fungera felfritt då och jag kommer inte ha några problem med mitt matrix alls !! behöver inte trycka till chipeyt med en skruvmejsel när det ej fungerar eller !!!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Pada:
    <strong>kommer xboxet att fungera felfritt då och jag kommer inte ha några problem med mitt matrix alls !! behöver inte trycka till chipeyt med en skruvmejsel när det ej fungerar eller !!!!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du kommer som sagt inte ha något matrix längre. Det finns inget chip du kan ha problem med. Det finns inget chip du kan trycka på med din skruvmejsel hur gärna du än vill. Vi tar ditt chip och säljer till en annan kund. Vi flashar om din xbox istället.

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    0
    Det går faktiskt att löda fast matrix chipet så det inte glappar.

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Bine
    Det går faktiskt att löda fast matrix chipet så det inte glappar.
    går det inte till och med att flasha TSOPen med Matrix, iaf om det är en tidigare version av xbox, v1.0.

Liknande diskussioner

1. Matrix Inside
    By Pontius in forum Matrix/Xodus Support
    Senaste inlägg: 2003-05-27, 19:57
  2. Hur mkt tar Psxcare.com för en installation av multix på playstation?
    By Sushiiiiiii in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2003-04-20, 00:41
  3. Matrix (Xodous Chip) - EvoX Bios.
    By bjornen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-02-27, 07:00
  4. Fixa felflashat TSOP med Matrix
    By MaCRo in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-11-16, 00:25
  5. MATRIX chip för PS2?
    By Darkchild in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-10-07, 23:31

Bookmarks