Är det bara i min box som divx filmer hackar ? (dock mkt lite men tillräckligt för att det ska irritera). Har en 80 Gb Western Digital 7200rpm 8mb cache.
Hansi & co. kan ni fixa detta ?
Är det bara i min box som divx filmer hackar ? (dock mkt lite men tillräckligt för att det ska irritera). Har en 80 Gb Western Digital 7200rpm 8mb cache.
Hansi & co. kan ni fixa detta ?
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av GroGGmanneN.se:
<strong>Är det bara i min box som divx filmer hackar ? (dock mkt lite men tillräckligt för att det ska irritera). Har en 80 Gb Western Digital 7200rpm 8mb cache.
Hansi & co. kan ni fixa detta ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Yo,
Det hackar lite för mig oxå när jag kör DivX och Xvid. Som du säger är det bara lite hack men tillräckligt för att irritera sig. Särskillt när det är panoreringar i filmen hackar det så det står härliga till.
Tror att det här är något som kommer bli bättre i senare versioner av spelaren. Känns helt klart mjukvaru-relaterat så bästa tipset är nog att vara lite lugn och vänta på nästa release av XBMP.
/Peska
Experimentera med "enigmah video mode selector v2". Ställ in den i PAL resp. NTSC och testa.
NTSC-filmer hackar alltid lite i panoreringar beroende på 3:2 pulldown.
Ser man en NTSC-film i PAL läge eller tvärtom så blir det väldigt hackigt i dvd-spelaren, kanske samma effekt med divx då.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hackade innan för mig med men när jag bytte till media player 2.2 så slutade det hacka=)
hmm...
Bookmarks