Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: skumt...

gjazz Guest

Post skumt...

hallå. Idag när jag tänkte det skulle vara roligt att se en film på boxen så fungerade det inte. Det har alltid fungerat bra, men idag när jag försöker starta en film så får jag bara se typ 1 sek sen slängs jag tillbaka till xbmp. det samma gäller mp3 låtar. bilder & annat skit kan jag se och starta.

jag har inte gjort några ändringar, jag har inte igr aktiverat, har xbmp versionen från superdisc 3.2 & den har alltid fungerat tidigare. jag provade lägga in den en gång till, men det blev inte bättre för det. har någon upplevt något liknande och kan hjälpa mig?

Registrerade
    Aug 2002
    Respekt
    23

Extremt skumt, Var kör du filmerna ifrån? Kör du från relax/samba så kan felet ligga på datorn. Annars testa och lägg in en ny version och se om den funkar. Jag är inte så mycket för de där superdiscarna, visst de är lättvindiga. Men man lär sig inte att konfigruera xbmp med dem. Och då kan man heller inte få någon riktig ordning på det.

gjazz Guest

det löste sig! hittade ett annat forum där flera stycket tydligen hade samma problem. jag fick dra ut kontakten till gamepad nr 2 (!) hoho! sen funkade det igen... fast inte om jag kopplar in min andra gamepadda....jävligt mysko

Registrerade
    Aug 2002
    Respekt
    23

Jag använder alla gamepade utagen utan några problem, du kan ju testa med att upgradera. Jag rek version 2.3 som snart skall släppas.

Liknande diskussioner

1. skumt fel
    By mav66 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-12-11, 14:48
  2. Hjälp med ett skumt fel i moddat xbox
    By booda in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-10-01, 00:28
  3. Skumt problem med xbox......
    By athex in forum X-ecuter 2 PRO support
    Senaste inlägg: 2003-05-23, 19:02
  4. Skumt "problem" vid flashning av Tsop*långt*
    By tebckman in forum BIOS versioner och flashning