</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Antigonos24:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Cyberz:
<strong>jo det är från cd jag kör ..
version 2.3
lägga den på hdn... jobbigt jo
ska väll inte behövas ..
vad är relax för spelare?
kör den svcd/vcd?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag menade att du skulle testa och lägga in den på hårddisken, och se ifall den funkar då. Relax är en slags server man kör på datorn så streamar man filmerna därifrån. Du slipper man ens bräna ut filmerna som är så jobbigt.
Idag så är tom hårddisk ett billigare (MB/kr)lagringsmedia än cd, så varför ens bräna ut sina filmer?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Njaa, inte för att vara petig nu mot dig Antigonos24 men det tänker jag faktist vara hehe .
"Idag så är tom hårddisk ett billigare (MB/kr)lagringsmedia än cd" skrev Antigonos24.
Men ett hundrapack med 80min 700Mb CD-R skivor kostar 265Kr på ITButikken.com, om du då räknar ut detta (700 x 100) så innebär det att du får 70Gb för 265Kr.
Så CD-R är billigare MB/Kr.
Dock så är det jobbigt som Antigonos24 sa: "Då slipper man ens bränna ut filmerna som är så jobbigt."
/Bobby
Mitt System: Xbox v1.1, 80gb HDD, Superdisc 3.4.3, Matrix chip, Executer2 4976.02 BIOS, Evox v1.8.3752.
Bookmarks