Du säger att du uppdaterar varje dag.. Vart får du tag i updateringarna ? Mvh /nikl4z
Du säger att du uppdaterar varje dag.. Vart får du tag i updateringarna ? Mvh /nikl4z
nikl4z@msn.com
Jag känner folk som kompilerar ihop koden... Så jag slipper leta, utan får uppdatering skickad till mig. Tyvärr så kan jag inte lämna ut så du kan kontakta dem.
Jag får tom vissa finesser innan ens cvsen har den, för de har lagt till vissa patchar som finns där.. Dock så är det inte säkert att den officiela ska få de grejerna pga de kanske inte var så bra.
OBS: Att jag har inte kontakt med någon av "programmerna" på xbplayer, det kanske låt så...
<small>[ 19 February 2003, 12:43: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
Hej
Jag har laddat hem cvser till 2.4, men hur gör jag sedan finns det en guide någonstans??
Det ska ligga en med, men det är bara att uppdatera precis likadant som du gjorde när du la in den.
Döp om den gammla till XBMP_OLD & lägg in den nya mappen XBMP i samma katalog så kommer allt att funka. OM du inte vill döpa om till XBMP-OLD så ta bort den men ha den kvar ifall du gjort ändringar i din config fil.
Oki Tack
som du kanske kommer att märka när du skall ut ur XBMP med den gula knappen så kommer man ut i msdashen för att det står just nu <dashboard>xboxdash.xbe</dashboard> ändra det till <dashboard>Evoxdash.xbe</dashboard> så kommer det rätt, ändra i config filen.
Bookmarks