verkar som alla lykas med sin relax utom jag
när jag startar ´servern så står det bara
"000.000.000.000 5 Could not bind socket. Address and port are already in use."
why god WHYYYY
verkar som alla lykas med sin relax utom jag
när jag startar ´servern så står det bara
"000.000.000.000 5 Could not bind socket. Address and port are already in use."
why god WHYYYY
vilken av exe-filerna startar du med? relax_ns.exe eller relax.exe? vilket operativ har du i pc:n?
/kLaN
startar med relax.exe och jag har xp
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av norp:
<strong>startar med relax.exe och jag har xp</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Har du provat den andra filen, där "_ns" står för No Service, alltså startar inte relax som en tjänst, har du provat med den?
/kLaN
hmm ska testa den
du fixar det lätt genom att välja start->run och skriv "c:\...\relax\relax.exe -uninstall" (du avinstallerar inte relax, utan bara servicen)
när du installera relax så skriv du troligen "c:\...\relax\relax.exe -install" ... dvs. du installera sevicen (den ligger och kör i bakgrunden).
du kan stänga av servicen oxå ... men jag orkar inte kolla hur du skall göra nu.
Får man ta xboxen med sig in i himlen?
hmmm det startar när jag tar någon annan port än 1400 typ 1401 vad kan felet vara?......jag kör som sagt med 2 nätverks kort i datorn
Antingen så har du någon annan service som använder den porten, eller så har du startat relax flera gånger.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks