Har lagt in xbmp2.2 har lite problem. Hackar en hel del när man tittat en stund. Går inte att spola på nåt vettigt sätt(löper amok när jag spolar).
Tips nån??? (har evox 1.8.458)
Har lagt in xbmp2.2 har lite problem. Hackar en hel del när man tittat en stund. Går inte att spola på nåt vettigt sätt(löper amok när jag spolar).
Tips nån??? (har evox 1.8.458)
Var lite försiktigare på triggerknapparna när du spolar. Nudda bara vid dom så spolar den lagom. Trycker du in dom helt så har du spolat hela filmen innan du hinner släppa.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
spla hellre med RW och FF i menyn. 1x 2x o.s.v.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">
agoodyear :
spla hellre med RW och FF i menyn. 1x 2x o.s.v. </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hur gör man då?
istället för att spola med den lilla markören på timelinen kan du spola med forward och rewind knapparna i menyn. har du en dvdfjärr funkar det utmärkt att spola med den också.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"> istället för att spola med den lilla markören på timelinen kan du spola med forward och rewind knapparna i menyn. </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Var finns forward och rewind knapparna i menyn? Via fjärren vet jag att man kan spola men det är ju i det närmaste värdelöst. Bara genom att nudda knappen så har man ju spolat hela filmen.
Bookmarks