Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Hmm har jag fått 3.2?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2003
    Från
    Sundsvall
    Inlägg
    55
    Respekt
    22

    Post Hmm har jag fått 3.2?

    Tog hem XBMP2.3 igår.. Jämförde den mot 2.2 som ligger på superdisc 3.2 Tyckte det saknades en bunt filer. .cut filen finns inte med i 2.3 och splash.png saknas också. Splash.png som ligger i media mappen säger 2.0?
    Dock ligger "FileZilla Server.xml" med och
    XBE filen är 4412 kb stor.

    Fått ett kassat arkiv eller skall det vara så?
    Kryssbox, X2PRO, Advanced Scart

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    22

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av SEALen:
    <strong>Tog hem XBMP2.3 igår.. Jämförde den mot 2.2 som ligger på superdisc 3.2 Tyckte det saknades en bunt filer. .cut filen finns inte med i 2.3 och splash.png saknas också. Splash.png som ligger i media mappen säger 2.0?
    Dock ligger "FileZilla Server.xml" med och
    XBE filen är 4412 kb stor.

    Fått ett kassat arkiv eller skall det vara så?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det var ett kasst arkiv du har fått, visserligen är de sakerna du saknar lätt och ersätta. Du kan ta de från din gamla 2.2. Det är exakt samma filer som ska finnas på den officiela 2.3an. Ingen av de saknade filerna behöver igentligen ha, det kanske var därför som de var bortagna.
    splash.png = startupp bild
    XBOX Media Player.cut = fil för att göra xbplayer til dashboard, innehåller inte många rader.

    <small>[ 02 March 2003, 13:14: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2003
    Från
    Sundsvall
    Inlägg
    55
    Respekt
    22

    Post

    okej.. mysko dock. Filen hette cpx-xbmp23.rar i allafall och winrar klagade inte på filen.
    11057 kb stor var den.

    Jag får väl göra en egen splash med lite roligare motiv och jag tänker inte köra xbmp som dash.
    Kryssbox, X2PRO, Advanced Scart

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    22

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av SEALen:
    <strong>okej.. mysko dock. Filen hette cpx-xbmp23.rar i allafall och winrar klagade inte på filen.
    11057 kb stor var den.

    Jag får väl göra en egen splash med lite roligare motiv och jag tänker inte köra xbmp som dash.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ok, jag missuppfattade dig. Du tänkte på trasig rar fil och jag tänkte på vilka filer som medföljde. Det finns en färdig splash.png att tanka hem den heter "XBMP_2.3_Official_Splash_Screen.zip"

Liknande diskussioner

  1. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  2. har lite problem som jag önskar att någon kan ordna
    By jose in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-26, 21:24
  3. Jag har fått min xbox flashat men?????
    By Jocke K in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-11-13, 17:25
  4. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  5. Nu har jag fått problem!!
    By Magoo in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-01-30, 20:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •