Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: 2.3

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Göteborg
    Inlägg
    30
    Respekt
    22

    Post 2.3

    Jag har nu laddat ner 2,3 är det 17 st filer.
    Ska jag nu bytta ut den gamla mappen mot den nya?
    2,0 bytta mot 2,3

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    23

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Cassa:
    <strong>Jag har nu laddat ner 2,3 är det 17 st filer.
    Ska jag nu bytta ut den gamla mappen mot den nya?
    2,0 bytta mot 2,3 </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Menar du 17 filer i rotkatalogen eller? Det kan stämma, men INTE 17 filer totalt.
    Skulle tipsa på en ca 200 filer, med alla bilder och olika språkfiler.

    Gör en bakup på din gamla först, sedan lägg bara över. Vill du ha kvar samma inställningar så skriv först ut den gamla "config.xml" filen, och sedan editera den nya som den gamla var.

    Eftersom du hade en sådan gammal version av xbplayer, så är det lättast att editera den nya så den får samma inställningar som den gamla.

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Göteborg
    Inlägg
    30
    Respekt
    22

    Post

    har nu för sökt flera gånger har du en som är redan klar så man kan så åäö i så fall kan du ge mig din mail adress så kan jag skicka min så kan du skicka den till mig

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    23

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Cassa:
    <strong>har nu för sökt flera gånger har du en som är redan klar så man kan så åäö i så fall kan du ge mig din mail adress så kan jag skicka min så kan du skicka den till mig </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag kör med en "special" version så den är inget att ha, om man inte är insatt. Men den enda filen du behöver ändra på är "config.xml".
    Och här har en kille lagt ut sin config fil:
    <a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=51;t=000126" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=51;t=000126</a>
    Om du skaffar en nyare version än vad han hade så ska du bara lägga till de nya raderna som har tillkommit.
    Vill du slippa allt arbete, så kan du leta upp superdisken för den sköter nästan allt. Använd "sök" på forumet för att hitta den.

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    skriv ner dom nya raderna som tillkommit & var han skall lägga till dom
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    23

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av pege63:
    <strong>skriv ner dom nya raderna som tillkommit & var han skall lägga till dom </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det ser han lätt själv, om han bara jämnför. Är man ovan, så kan man skriva ut config.xml filerna och sedan jämnföra dem.
    Det finns inga som helst svårigheter att fixa detta, eftersom det är är lätta inställningar som har tillkommit. Som man inte ens behöver editera utan bara kan kopiera dem rakt av.

    Och står det tex såhär i config.xml:
    "&lt;bookmarks&gt;f:\movies\bookmarks&lt;/bookmarks&gt;"
    Och man inte har någon katalog på f: som heter det, så får man ju bara skapa en.
    Har man inte "f:" ja då bytar man bara till "e:".

    Klarar man inte av det, ja då kan man köra med superdisken som fixar nästan allt åt en.

    <small>[ 05 March 2003, 10:23: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 15:18
  2. Xecuter LITE 2.3B VS PRO 2.3
    By tazz in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-09, 14:13
  3. 2.3 uppdatering (hjälp mig)
    By McClane in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-17, 12:51
  4. subs i xbmp 2.3 ?!?
    By Hankopanko in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-03-12, 13:01
  5. XBMP 2.3 + XBFILEZILLA
    By Kekka in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-02-25, 20:52

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •