Har lagt in 2.3 men får inte svenska tecken på subbarna. Har provat att lägga in xbmpb6swesubfnt men det funkade inte heller. Nån som har några tips. Release Date: 02/16/2003 Compex är den version jag har.
Har lagt in 2.3 men får inte svenska tecken på subbarna. Har provat att lägga in xbmpb6swesubfnt men det funkade inte heller. Nån som har några tips. Release Date: 02/16/2003 Compex är den version jag har.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Jimbo64:
<strong>Har lagt in 2.3 men får inte svenska tecken på subbarna. Har provat att lägga in xbmpb6swesubfnt men det funkade inte heller. Nån som har några tips. Release Date: 02/16/2003 Compex är den version jag har.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Har du testat och ställt in så den visar svensk teckensnitt?
Ändra bara till <subtitleencoding>ISO-8859-1</subtitleencoding> i config.xml filen.
Bookmarks