vart hittar jag de nya raderna till configen?
samt hur kör man en buggfix?
fattar nada!
<small>[ 17 March 2003, 15:05: Meddelandet redigerat av: McClane ]</small>
vart hittar jag de nya raderna till configen?
samt hur kör man en buggfix?
fattar nada!
<small>[ 17 March 2003, 15:05: Meddelandet redigerat av: McClane ]</small>
Som man frågar får man svar men vad jag vet så föjer det alltid med en config fil med de kopilerade versioner av XBMP jag laddat ner och där finns alltid en uppdaterad config fil. Bara att skrivain dina egna inställningar.
Buffix grejen har jag aldrig hört talas om...
Som TsUPeR sa, bara jämnför så ser du vilka rader som är nya.
Buggfixen är bara till för den offciella version av 2.3, och den kör man som det står i hjälp filen som medföljer.
Jag skulle gissa på att det bara är en ny .xbe fil som man lägger in. (Buggfixen fixar IGR buggen)
<small>[ 17 March 2003, 16:12: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
jag savade min gamla 2.2 på datorn och förde över den nya till boxen samt bytte ut configen!+
intro skylten från 2.0 till 2.3 som låg med!
och den funkar som den ska hittils!
svensk text samt några nya funktioner!
är det allt eller ska man tänka eller ändra nåt mer också?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av McClane:
<strong>jag savade min gamla 2.2 på datorn och förde över den nya till boxen samt bytte ut configen!+
intro skylten från 2.0 till 2.3 som låg med!
och den funkar som den ska hittils!
svensk text samt några nya funktioner!
är det allt eller ska man tänka eller ändra nåt mer också?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om du vill så kan du ta bort alla skräp filer i katalogerna "E:/UDATA/0face007/" och "E:/TDATA/0face007/".
Det ska man igentligen göra efter varje uppgradering, har man otur så kan xbplayer bugga om man inte gör det.
Sedan så är allt klart. :-)
Bookmarks