Eyy Hansi... kan jag få en lite mer detaljerad beskriving på Memory Card Station?
Vad är det för kontakt mellan Memory Card Station och datorn?
Eyy Hansi... kan jag få en lite mer detaljerad beskriving på Memory Card Station?
Vad är det för kontakt mellan Memory Card Station och datorn?
Parallellport, vanlig med 25 stift
Först måste man stoppa in sitt minneskort i en adapter samt låta det sitta i sin PS2 med strömmen på några sekunder.
Detta låser upp magic gate. Sedan gör adaptern att kortet håller sig upplåst så att man kan flytta det från PS2 till PC. Man har c:a 30 sekunder på sig för detta, men det är mer än tillräckligt för att flytta kortet från PS2 till pc:n.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad har man för nytta av de förutom att man kan ladda hem och editera game saves?
varför är den så dyr?
Den enda funktionen är att kopiera gamesaves mellan PC och minneskort.
Det är ju alltid bra att ha en backup på sina sparningar, samt kunna hämta gamesaves på internet osv.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag ser att man kan ladda ner DVD drivrutiner... nya och gamla
Bookmarks