Hej denna fråga kan verka dum, men jag är novis! Om jag har en ISO fil- hur bränner jag i nero så att den fungerar på XBOX! Att bara bränna ISO-filen verkar ju inte gå!
Hej denna fråga kan verka dum, men jag är novis! Om jag har en ISO fil- hur bränner jag i nero så att den fungerar på XBOX! Att bara bränna ISO-filen verkar ju inte gå!
Gör en xiso(boxens isoformat" med tex Xiso. När du sedan ska bränna så väljer du "burn image" i arkivmenyn. Klart.
//Spets
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Spets:
<strong>Gör en xiso(boxens isoformat" med tex Xiso. När du sedan ska bränna så väljer du "burn image" i arkivmenyn. Klart.
//Spets</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tack! men jag får det ändå inte att fungera
Nu har jag provat att göra en xIso av superdisk 3.2 och sedan bränna i Nero under "burn image"
Men så i xbox kommer jag bara till vanliga menyn! och i dashboard skriver den att det är typ oläslig disk! Ska jag göra "add ISO compatibility to xbox ISO" ?
Är den en SUPERDISK ISO skiva du skall bränna, skall du inte göra ngt annat än att bränna den typ i Nero då ska du välja "Burn Image" från File-menyn.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks