Visar resultat 1 till 15 av 15

Diskussion: Lägg in mediplayer

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post Lägg in mediplayer

    Hur gör amn för att lägga in mediaplayer på xboxen?
    Niwssen

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Va fan är inte det här en tråd om mediplayern, någon ska väll kunna svara på min fråga. Eller i alla fall hjälpa mig.
    Niwssen

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    23

    Post

    Vad är problemet, att lägga in den eller configruera den?
    Är problemet hur man lägger in och var så rek jag superdisken, som finns att tanka hem någonstans. Använd sök funktionen så hittar du nog.
    Är problemet configruera den, så undrar jag vad är det som inte funkar?
    Jag skulle tro att superdisken är det bästa lösningen för dig, fixa en ny version av den. Vers 3.3/3.4 är den nyaste tror jag.

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Först måste jag koppla in boxen till dator eller hur. För att lägga in filerna eller vad det nu är man lägger in på boxen använder jag då superdisken?
    Niwssen

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    23

    Post

    Med superdisken så behöver du inte ens använda ftp, du bara bränner ut den. Och sedan väljer att installera xbmp från någon meny.

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Det värkar ju ganska smidigt, men jag har letat och kan inte hitta superdisken, vart kan man få tag på den.
    Niwssen

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Nu har jag hittat suerdisk 3.4, hur gör jag nu bränner jag den och xbmp på samma skiva eller?
    Niwssen

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2003
    Inlägg
    95
    Respekt
    22

    Post

    xbmp finns på superdisken. Har du andra applikationer installerade typ boxplorer?

    //Spets

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Jag har inte installerat något alls på min xbox, förutom ett chip. Men är boxplorer något bra, vad gör det?
    Niwssen

  10. #10
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Jag behöver reda ut lite begrepp här:
    superdisken vad är det för någe?
    xbmp är det lika dant som superdisken, om inte vad är det.
    Har en manual för xbmp2.3 var kan man få tag på just 2.3, kan inte hitta den på mediaplayer hemsidan.
    Niwssen

  11. #11
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    23

    Post

    Superdisken är en cd skiva som de ligger en massa godsaker på, Så man slipper leta upp dem själv osv. Och på superdisken så finns även xbmp.
    Att du inte kan hitta xbmp på den officiela sidan är inte så konstigt, eftersom den inte finns där. Och orsaken till att den inte finns där är att den är gjord med xbox sdk.
    För att hitta den så kan du kolla på de ställerna som har har såna grejer. Kolla även in xbins @efnet (irc) så finner du vad du letar efter.

    <small>[ 27 March 2003, 19:07: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>

  12. #12
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Ok, men det redan finns en xbmp på superdisken då behöver jag inte hämta hem 2.3 då eller?, hur ska jag göra om jag vill lägga in 2.3, bränner jag bra superdisken och 2.3 på samma skiva?
    Niwssen

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    25

    Post

    men xbmp finns på superdisc....du behöver "bara" bränna in superdisc på en skiva så får du med en massa program. XBMP 2.3 finns antagligen på den senaste superdiscen. Jag tror Superdisc 3.4 är den senaste och den borde innehålla XBMP 2.3.
    När du stoppar i superdisc skivan får du upp en meny där du kan installera XBMP det.
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    N/A
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    jaha, jag ladda hem den senaste superdisken men jag kan inte öppna den med winrar det står att filen är skadad eller något annat. Ska jag prova att bränna den en då?
    Niwssen

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    23

    Post

    Nepp, då får du tanka hem den igen. Eller på ett annat ställe ifall den är sönder där du hittade den.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •