Hur kommer det sig att filer jag brännt på en DVD-RW kan jag bara se i XBMP?. XBCOPY & Boxplorer läser skivan som tom. I XBMP kan jag spela mp3-filer & filmer jag lagt på skivan.!
Men kan ej kopiera filerna till disken!.
Ideér upskattas!.
Hur kommer det sig att filer jag brännt på en DVD-RW kan jag bara se i XBMP?. XBCOPY & Boxplorer läser skivan som tom. I XBMP kan jag spela mp3-filer & filmer jag lagt på skivan.!
Men kan ej kopiera filerna till disken!.
Ideér upskattas!.
Det är bara xbmp som har iso-9660 stöd...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur skall jag då bränna så att Boxplorer & boxen kan läsa filerna?.
Bränna på ett annat sätt?.
Eller går det att göra så att jag kan kopiera filer från skiva?.
Jag bränner åxå bara i iso-9660 men XBCOPY & Boxplorer kan inte läsa & kopiera in den, vad man får göra är att tex i NERO välja UDF/ISO klicka på fliken UDF klicka i rutan tvinga DVD video kompa mod för XBOX, då läser XBCOPY & Boxplorer.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks