Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: swap magic disks

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24

    Post swap magic disks

    något ni kommer ta in?
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Inga planer på det, enda nyttan med dessa skivor är om man har t.ex. neo 2.2 och vill ha något billigare än Action Replay 2. Neo 2.2 säljer vi inte så mycket av längre, ungefär som att det inte säljs så många ångdrivna fordon längre, det finns modernare chip...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2001
    Från
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    Exclamation

    vi är ett gäng som inte vill öppna lådan och fortfarande swappar med "tillklippt kreditkort & släde utan front"-metoden i väntan på messiah 2 eller en all-bootande USB-mod (yeah right) ...som skulle vara väl betjänta av swapmagic som ersättare av dvdregionx! (swapmagic bootar ju dvd-r dessutom, inte illa...)

    nåja får väl beställa den från england då. =]

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24

    Post

    jo. jag swappar också med "knife swap" (eller telefon korts swap) hursom helst så ska jag köpa en dvd brännare till jul så då skulle jag vilja boota upp dvdr backuper på min ps2. jag spelar dock inte så mycket så messiha känns onödigt med tanke på priset, så swap magic dvdr skivan skulle vara välkommen hos mig iaf.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Liknande diskussioner

  1. varför klagar ni på magic chippen?
    By orcko in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:03
  2. MAGIC 2
    By Ronny in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-08, 16:44
  3. samma lödställen på magic 3 å magic 3.1?
    By GoBiE in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-13, 08:10
  4. Senaste nytt Neo 4
    By bisterfinnen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2001-08-14, 19:25

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •