Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Hjälp Hansi!

  1. #1
    Registrerade
    May 2003
    Från
    GBG
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Post Hjälp Hansi!

    Fick tillbaka mitt xbox nu i onsdags efter ha skcikat upp det för chippning men nu när jag skulle testa det så får jag upp no disc när jag kör i en skiva.. Why?

    Gör jag något fel? Försökte nå dig på icq men kunde inte få tag i dig.. Messa mig gärna

    Mvh
    //GoN£
    Live Long Live Free..

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det där har vi råkat ut för en gång tidigare, det var något i mekaniken i dvd-läsaren som hade hamnat ur läge...vi misstänker att posten råkade skaka lite för hårt på paketet...

    Maila psxcare@netcare.se och ange ditt kundnummer så skickar jag en förbetald paketlapp så kan du skicka tillbaka boxen och få det fixat.

    Prova att ringa 08-615 21 60 också. Tyvärr är Stefan (som fixade den andra boxen) på semester nästa vecka, men jag skall försöka få tag på honom då jag har för mig att det var extremt enkelt att fixa problemet. Eventuellt bara ta ett gem och trycka in i "öppna-i-nödfall" hålet så hamnade allt rätt igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    May 2003
    Från
    GBG
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Post

    Hansi jag öppnade maskinen för att kolla om det inte va nån kabel eller så som va ute.. Jag tryckte in allt och sedan så samma skit no disc.. På allt förutom på en Maxtor CD-RW? Hel mysko men jag mailar dig med mitt kundnumer..

    Tack för dit snabba svar förresten sitter här och biter på naglarna haha.. s

    Mvh
    //Valle
    Live Long Live Free..

Liknande diskussioner

  1. Hansi Någon Hjälp!!
    By Nikko in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 07:58
  2. ingen bild, hjälp hansi!
    By st1x in forum Matrix/Xodus Support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 12:54
  3. Hansi
    By lypsyl in forum Test
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 13:48
  4. Hansi HJÄLP
    By a00sambe in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-01-05, 23:55
  5. Hansi eller vem som helst HJÄLP mig snälla...
    By J.O.G in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-09-13, 16:07

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •