Ska Ev skaffa x-ecuter 2 lite, och jag har sett att man behöver ett program som heter superdisc 3 för att sätta i en större hårddisk. Var hittar man detta programmet någonstans![]()
Ska Ev skaffa x-ecuter 2 lite, och jag har sett att man behöver ett program som heter superdisc 3 för att sätta i en större hårddisk. Var hittar man detta programmet någonstans![]()
---------------------------------
do not underestimate the power of
MAZDA
Superdisc 3 finns antagligen på Doomarns FTP (annars DC). Sen bränner du ut superdisc 3 på en cd-rw eller dvd-r skiva och startar boxen med den.
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
adressen är doomarn.homeip.net om du inte redan hittat det![]()
jag försökte gå in på doomarn.homeip.net både via ett ftpprogramm och explorer men den kräver ett lösenord var får man reda på vilket det är?
MAZDA
tyvärr har tydligen doomarna lagt ner så det blir nog att tanka från DC =(
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
<a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=49;t=000009" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=49;t=000009</a>
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack Hansi
MAZDA
Bookmarks