Skriver tenta imorgon... behöver något att trösta mig med efter detta kommande nederlag...
Mitt älskade Xbox med ett X2-lite installerat...det skulle dämpa sorgen.
![]()
Skriver tenta imorgon... behöver något att trösta mig med efter detta kommande nederlag...
![]()
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av kikkboxxer:
<strong>Skriver tenta imorgon... behöver något att trösta mig med efter detta kommande nederlag...
</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vart studerar du?
IT-universitet i Kista
... och tentan gick som förväntat![]()
Varför skall du vänta på Xecuter 2 när Cheap LPC mod funkar lika bra förutom att det bara har 256 kbyte minne?
Vi som har pengar vill ha expensive modd, så vi väntar gärna på x-ecuter 2 lite![]()
Dessutom har x2lite 2*512k bios... Cheap LPC har väl bara 256k bios om jag inte hört fel.
Rykten går att 512k:arna är på frammarsch. Dessutom finns det enkla möjligheter till mod-disable switch och flash-disable switch, och bios switch på x2lite.
Dessutom är jag inte Kungen av Lödkolv...min teknologilärare kallad mina lödningar för "Norska Kempelödningar". Och då var det inte direkt finelektronik jag lödde.![]()
Bookmarks