Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Sugen men...

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Sverige
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post Sugen men...

    Hej!

    Är sugen som f*n på att köpa X-Ecuter 2 PRO (verkar vara det bästa man kan få i dags läget).

    Undrar: hur stänger man av chippet, rent fysiskt att man trycker på någon knapp, eller kopplar man Xboxen till en dator och skriver in kommandon?

    Kan man köra Evo-X BIOS på den, eller är det bara X2 BIOS som funkar?

    Om jag skickar in den till PSXCARE, kan ni lägga in ett BIOS åt mig?

    Tack på förhand!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Man får med strömbrytare som sätts på baksidan av xboxen. Chipet har stöd för alla biosversioner du kan hitta. Vi ser till att allt fungerar om vi monterar chippet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Sverige
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Hej igen!

    Ok, så ni lägger in BIOS så man slipper krångla med den! Får man med något program till parallellporten för att flasha BIOS?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Camorra:
    <strong>Hej igen!

    Ok, så ni lägger in BIOS så man slipper krångla med den! Får man med något program till parallellporten för att flasha BIOS?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kommer finnas för nerladdning på hemsidan, förmodligen lägger vi in det på xboxens hårddisk också så att man kan tanka det med ftp från boxen till sin pc.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Sverige
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Ok, kan man inte få det på en diskett istället (om det ryms)? Vilket BIOS är bäst egentligen, EvoX eller X-Ecuter 2 BIOS?

Liknande diskussioner

  1. Xbox låser sig vid startup?? hjälp !!!
    By reed in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2003-09-29, 13:12
  2. ljud men svart bild
    By Napix in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-01-31, 02:52
  3. Jo men...
    By A proud Xbox 0wner in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-10, 20:58
  4. Provat mycket, men duger ändå inte åt evox.
    By KrillKill in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-09-06, 23:00
  5. men hur blire med priset?
    By pemani in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-09-04, 10:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •