Jag vill ha min meny på svenska dvs med Stäng Av och Inställningar. Hur får jag XB till att visa ÅÄÖ ? har testat att infoga html koden för dessa bokstäver men utan lyckat resultat.
Någon som kan hjälpa mig?
/Shorts
Jag vill ha min meny på svenska dvs med Stäng Av och Inställningar. Hur får jag XB till att visa ÅÄÖ ? har testat att infoga html koden för dessa bokstäver men utan lyckat resultat.
Någon som kan hjälpa mig?
/Shorts
Kommer inte på något fyndigt att skriva här....
Tror tyvärr inte detta går då teckenupsättningen säkerligen inte stöder våra sällsynta å,ä och ö.
ÅÄÖ är inte så sällsynt & unkit för bara Svenskan som man tror det finns i typ språk som Slovakiska, Ungerska som ex + ett antal fler språk
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
kan man inte byta ut teckenuppsättningen då?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av jEjK:
<strong>kan man inte byta ut teckenuppsättningen då?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det finns ingen extern font fil till evolutionX.
Bookmarks